Studio Domino Dizajn

Digitalni marketing je investicija, a ne trošak! Ovo nije floskula ili neka loša reklama, već stvarna činjenica.
Ako nisi vidljiv na Internetu, ne postojiš! To vrijedi za Google, You Tube, FaceBook, Instagram i sve ostale društvene mreže i tražilice.
Kako da potencijalni kupac vidi i kupi Vaš proizvod, kad Vas nigdje na Internetu ne može naći!?! Zato, na našu sreću postoji digitalni marketing, koji nam pomaže da Vaš proizvod i Vašu tvrtku podigne na tražilicama prema prvom mjestu, prve stranice, kroz razne dostupne alate i tehnike.

Isto vrijedi i za društvene mreže, na kojima želite biti vidljivi i da drugi komentiraju Vaš proizvod i Vašu tvrtku, jer se na taj način širi glas o Vama. I nakon nekog vremena više se ne treba toliko ulagati u digitalni marketing, jer će Vas alati i tehnike samo gurati dalje kroz digitalne kanale komuniciranja.

To je prava moć i korist Digitalnog marketinga!

Analiza, koncept i

REALIZACIJA

Prisutnost na internetu postala je ključna za svačije poslovanje. Većina tvrtki posjeduje kvalitetne web stranice, ali nažalost, većina ne shvaća da tu ne završava njihov posao u tom segmentu. Da biste stvarno bili prisutni kod svojih potencijalnih korisnika na internetu, potrebno je dodatno uložiti u optimizaciju svojih web stranica i izgraditi ciljanu skupinu korisnika na društvenim mrežama. Internet je postao, kao medij, odličan za promoviranje poslovanja svoje tvrtke s jako malim proračunom. Uz malo truda i malo utrošenoga novca možete izgraditi svoju ciljanu skupinu korisnika na društvenim mrežama i samim time promocija Vašeg poslovanja može biti gotovo besplatna. A ako još i kvalitetno postavite SEOptimizaciju, onda možete privući puno novih klijenata, a sav trošak marketinga koji ćete imati, bit će trošak hostinga.

DIGITALNI MARKETING - DRUŠTVENE MREŽE

Marketing na društvenim mrežama je neizostavan dio marketing strategije svih uspješnih poduzeća. Razvoj digitalnih kanala promijenio je način na koji brendovi dosežu korisnike, ali i način na koji korisnici percipiraju proizvode i usluge. Najveća prednost digitalnog marketinga krije se u dvosmjernoj komunikaciji s vašim kupcima. Zahvaljujući online kampanjama, nikada nije bilo lakše dobiti povratnu informaciju od korisnika i prilagoditi se njihovim željama. Doseg do korisnika putem oglašivačkih kampanja na društvenim mrežama daleko je lakši nego u drugim medijima, a rezultati su brzi i mjerljivi.
Društvene mreže postale su vrlo važna karika neophodna za uspješno poslovanje, no za njihovo uspješno vođenje potrebno je izdvojiti mnogo vremena i truda. Brojni se poduzetnici, mali, srednji i veliki, zbog velikog angažmana i opsega posla često odlučuju svoju online prezentaciju prepustiti upravo agencijama poput naše.

DIGITALNI MARKETING - DRUŠTVENE MREŽE

Marketing na društvenim mrežama je neizostavan dio marketing strategije svih uspješnih poduzeća. Razvoj digitalnih kanala promijenio je način na koji brendovi dosežu korisnike, ali i način na koji korisnici percipiraju proizvode i usluge. Najveća prednost digitalnog marketinga krije se u dvosmjernoj komunikaciji s vašim kupcima. Zahvaljujući online kampanjama, nikada nije bilo lakše dobiti povratnu informaciju od korisnika i prilagoditi se njihovim željama. Doseg do korisnika putem oglašivačkih kampanja na društvenim mrežama daleko je lakši nego u drugim medijima, a rezultati su brzi i mjerljivi.
Društvene mreže postale su vrlo važna karika neophodna za uspješno poslovanje, no za njihovo uspješno vođenje potrebno je izdvojiti mnogo vremena i truda. Brojni se poduzetnici, mali, srednji i veliki, zbog velikog angažmana i opsega posla često odlučuju svoju online prezentaciju prepustiti upravo agencijama poput naše.

PREDNOSTI OGLAŠAVANJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

PREDNOSTI OGLAŠAVANJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

PREDNOSTI OGLAŠAVANJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

FACEBOOK

Facebook ima više od 2 milijuna aktivnih korisnika u Hrvatskoj, dok na svjetskoj razini broji 2.3 milijarde aktivnih korisnika, što ga čini idealnom platformom za oglašavanje različitih proizvoda i usluga. Danas svaka ozbiljnija tvrtka ima Facebook stranicu i na njoj objavljuje kvalitetne i relevantne sadržaje namijenjene kupcima.

Da bi Facebook stranica postigla svoju punu svrhu, brend mora stvarati zabavan i edukativan sadržaj koji privlači pažnju klijenta. Najprije je potrebno izgraditi kvalitetan odnos s klijentom uz strateški pomno dozirano vođenje Facebook stranice. Kada je pažnja klijenta na vašoj strani, onda je vrijeme da klijentu prodate svoju uslugu ili proizvod.

Jedna od najvećih prednosti oglašavanja na Facebooku je da možete targetirati svoje oglase prema određenoj dobi, spolu, stupnju obrazovanja, lokaciji, interesima kao i po mnogim drugim parametrima.

FACEBOOK

Facebook ima više od 2 milijuna aktivnih korisnika u Hrvatskoj, dok na svjetskoj razini broji 2.3 milijarde aktivnih korisnika, što ga čini idealnom platformom za oglašavanje različitih proizvoda i usluga. Danas svaka ozbiljnija tvrtka ima Facebook stranicu i na njoj objavljuje kvalitetne i relevantne sadržaje namijenjene kupcima.

Da bi Facebook stranica postigla svoju punu svrhu, brend mora stvarati zabavan i edukativan sadržaj koji privlači pažnju klijenta. Najprije je potrebno izgraditi kvalitetan odnos s klijentom uz strateški pomno dozirano vođenje Facebook stranice. Kada je pažnja klijenta na vašoj strani, onda je vrijeme da klijentu prodate svoju uslugu ili proizvod.

Jedna od najvećih prednosti oglašavanja na Facebooku je da možete targetirati svoje oglase prema određenoj dobi, spolu, stupnju obrazovanja, lokaciji, interesima kao i po mnogim drugim parametrima.

PREDNOSTI FACEBOOK OGLAŠAVANJA

PREDNOSTI FACEBOOK OGLAŠAVANJA

PREDNOSTI FACEBOOK OGLAŠAVANJA

INSTAGRAM

Danas je na Instagramu aktivno oko milijun korisnika u Hrvatskoj, dok na svjetskom nivou broji preko milijardu aktivnih mjesečnih korisnika. Upravo je iz tog razloga Instagram postao jedna od društvenih mreža na kojoj se itekako vrijedi oglašavati.

Instagram je trenutno najpopularnija društvena mreža na svijetu s najbržim rastom korisnika u povijesti te se pokazala kao iznimno kvalitetan alat za promociju brendova kojima otvara jedan sasvim novi smjer za oglašavanje – promociju vizualno atraktivnog sadržaja.

Za sada, još uvijek možemo govoriti o sjajnom organskom (neplaćenom) dosegu objava pa već uz mala ulaganja možete doći do brojnih Instagram korisnika. Instagram oglašavanje sjajna je prilika brendovima da dođu do novih klijenata.

INSTAGRAM

Danas je na Instagramu aktivno oko milijun korisnika u Hrvatskoj, dok na svjetskom nivou broji preko milijardu aktivnih mjesečnih korisnika. Upravo je iz tog razloga Instagram postao jedna od društvenih mreža na kojoj se itekako vrijedi oglašavati.

Instagram je trenutno najpopularnija društvena mreža na svijetu s najbržim rastom korisnika u povijesti te se pokazala kao iznimno kvalitetan alat za promociju brendova kojima otvara jedan sasvim novi smjer za oglašavanje – promociju vizualno atraktivnog sadržaja.

Za sada, još uvijek možemo govoriti o sjajnom organskom (neplaćenom) dosegu objava pa već uz mala ulaganja možete doći do brojnih Instagram korisnika. Instagram oglašavanje sjajna je prilika brendovima da dođu do novih klijenata.

PREDNOSTI INSTAGRAM OGLAŠAVANJA

PREDNOSTI INSTAGRAM OGLAŠAVANJA

PREDNOSTI INSTAGRAM OGLAŠAVANJA

GOOGLE ADS (GOOGLE ADWORDS)

Google Ads je način plaćenog oglašavanja na internetu gdje se vaši oglasi prikazuju jedino kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ za koju ste se i vi odlučili oglašavati. Drugim riječima, oglašavate se samo onima koji su zainteresirani za vaše usluge i proizvode. Google u sekundi ima više od 40 000 pretraga.

Google oglase plaćate samo kada online korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. S druge strane, prikazivanje oglasa povećat će svjesnost o brandu, a odlična vijest je da se takvi oglasi neće naplatiti jer nitko nije kliknuo na njih. Mnogi stručnjaci smatraju da je Google Adwords najučinkovitije oglašavanje.

Prednost Google Adwords oglašavanja je i remarketing koji uključuje oglašavanje samo onim korisnicima koji su unazad određenog razdoblja kliknuli na oglas i posjetili vašu stranicu, te na takav način iskazali interes za ponudom. Drugim riječima, ako korisnik ode s vaše web stranice i nastavi istraživanje kod konkurencije, vaš oglas mu se ponovno prikazuje.

GOOGLE ADS (GOOGLE ADWORDS)

Google Ads je način plaćenog oglašavanja na internetu gdje se vaši oglasi prikazuju jedino kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ za koju ste se i vi odlučili oglašavati. Drugim riječima, oglašavate se samo onima koji su zainteresirani za vaše usluge i proizvode. Google u sekundi ima više od 40 000 pretraga.

Google oglase plaćate samo kada online korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. S druge strane, prikazivanje oglasa povećat će svjesnost o brandu, a odlična vijest je da se takvi oglasi neće naplatiti jer nitko nije kliknuo na njih. Mnogi stručnjaci smatraju da je Google Adwords najučinkovitije oglašavanje.

Prednost Google Adwords oglašavanja je i remarketing koji uključuje oglašavanje samo onim korisnicima koji su unazad određenog razdoblja kliknuli na oglas i posjetili vašu stranicu, te na takav način iskazali interes za ponudom. Drugim riječima, ako korisnik ode s vaše web stranice i nastavi istraživanje kod konkurencije, vaš oglas mu se ponovno prikazuje.

PREDNOSTI GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJA

PREDNOSTI GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJA

PREDNOSTI GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJA

TIPOVI KAMPANJA

1. UPOZNAVANJE SA BRANDOM

U ovom tipu kampanja se koristi HLADNI PROMET (Cold Traffic). To su potencijalni klijenti koji nisu upoznati s vašim brendom, proizvodom ili uslugom koju nudite. Ovoj publici je vrlo teško nešto prodati „na prvu loptu“.

    • Promoviranje Facebook objava

Promoviranje postojeće objave na vašoj Facebook stranici ili kreiranje nove objave koja će biti promovirana i postavljena na vaš Facebook profil.

    • Promoviranje Facebook stranice

Povećajte broj lajkova na vašoj stranici, a time i pratitelja.

    • Prepoznavanje robne marke (Brand Awareness)

Povećajte prepoznavanje svoje robne marke dopiranjem do ljudi za koje je vjerojatno da će ih zanimati.

    • Doseg (Reach)

Oglas pokažite najvećem mogućem broju ljudi.

TIPOVI KAMPANJA

1. UPOZNAVANJE SA BRANDOM

U ovom tipu kampanja se koristi HLADNI PROMET (Cold Traffic). To su potencijalni klijenti koji nisu upoznati s vašim brendom, proizvodom ili uslugom koju nudite. Ovoj publici je vrlo teško nešto prodati „na prvu loptu“.

    • Promoviranje Facebook objava

Promoviranje postojeće objave na vašoj Facebook stranici ili kreiranje nove objave koja će biti promovirana i postavljena na vaš Facebook profil.

    • Promoviranje Facebook stranice

Povećajte broj lajkova na vašoj stranici, a time i pratitelja.

    • Prepoznavanje robne marke (Brand Awareness)

Povećajte prepoznavanje svoje robne marke dopiranjem do ljudi za koje je vjerojatno da će ih zanimati.

    • Doseg (Reach)

Oglas pokažite najvećem mogućem broju ljudi.

2. RAZMATRANJE VAŠIH PONUDA

U ovom tipu kampanja se koristi TOPLI PROMET (Warm Traffic). To su potencijalni klijenti koji znaju za vaš brend, proizvod ili uslugu i spremni su saznati više informacija. Oni već razmatraju o kupovini vašeg proizvoda ili usluga.

  • Promet (Traffic) – Slanje korisnika na vašu web stranicu
    Uputite više ljudi na vašu web stranicu.
  • Angažman (Engagement)
    Povećajte broj angažmana na objavi, oznaka „sviđa mi se“ za stranicu, dijeljenje ili komentiranje objave, reakcija na događaj i sl.
  • Instalacije Aplikacije
    Potaknite više ljudi da instaliraju vašu aplikaciju.
  • Prikazi video zapisa (Video views)
    Potaknite više ljudi da pogledaju vaš video sadržaj.
  • Generiranje potencijalnih klijenata
    Povećajte broj potencijalnih kupaca, npr. adresa e-pošte, od ljudi koje zanima vaša robna marka ili vaše poduzeće.
  • Poruke (Messages)
    Povećajte broj ljudi koji će poslati poruke vašem poduzeću na messangeru.

2. RAZMATRANJE VAŠIH PONUDA

U ovom tipu kampanja se koristi TOPLI PROMET (Warm Traffic). To su potencijalni klijenti koji znaju za vaš brend, proizvod ili uslugu i spremni su saznati više informacija. Oni već razmatraju o kupovini vašeg proizvoda ili usluga.

  • Promet (Traffic) – Slanje korisnika na vašu web stranicu
    Uputite više ljudi na vašu web stranicu.
  • Angažman (Engagement)
    Povećajte broj angažmana na objavi, oznaka „sviđa mi se“ za stranicu, dijeljenje ili komentiranje objave, reakcija na događaj i sl.
  • Instalacije Aplikacije
    Potaknite više ljudi da instaliraju vašu aplikaciju.
  • Prikazi video zapisa (Video views)
    Potaknite više ljudi da pogledaju vaš video sadržaj.
  • Generiranje potencijalnih klijenata
    Povećajte broj potencijalnih kupaca, npr. adresa e-pošte, od ljudi koje zanima vaša robna marka ili vaše poduzeće.
  • Poruke (Messages)
    Povećajte broj ljudi koji će poslati poruke vašem poduzeću na messangeru.

3. KONVERZIJE

U ovom tipu kampanja se koristi VRUĆI PROMET (Hot Traffic). To su potencijalni klijenti koji su jako dobro upoznati s onim što nudite i najzagrijaniji su za kupnju vašeg proizvoda ili usluga koje nudite na tržištu.

      • Konverzije

    Povećajte broj korisnih radnji na web-mjestu, u aplikaciji ili Messengeru.

      • Kataloška prodaja

    Kreirajte oglase koji automatski prikazuju proizvode iz vašeg kataloga.

      • Posjećenost trgovine (Store visits)

    Potaknite više ljudi u blizini da posjete vaše lokacije tradicionalnog fizičkog poslovanja.

3. KONVERZIJE

U ovom tipu kampanja se koristi VRUĆI PROMET (Hot Traffic). To su potencijalni klijenti koji su jako dobro upoznati s onim što nudite i najzagrijaniji su za kupnju vašeg proizvoda ili usluga koje nudite na tržištu.

      • Konverzije

    Povećajte broj korisnih radnji na web-mjestu, u aplikaciji ili Messengeru.

      • Kataloška prodaja

    Kreirajte oglase koji automatski prikazuju proizvode iz vašeg kataloga.

      • Posjećenost trgovine (Store visits)

    Potaknite više ljudi u blizini da posjete vaše lokacije tradicionalnog fizičkog poslovanja.