Personalizirane i

RESPONZIVNE

Web stranice koje radimo su brze, lijepe i funkcionalne. Posjetitelji Vašeg weba žele intuitivno navigavati stranicom do sadržaja koji im je potreban, žele stranicu koja se brzo otvara i pritom je oku ugodna. Spoj funkcionalnosti i estetske dopadljivosti nije jednostavno ostvariti, ali to je ono gdje se istinska stručnost dizajniranja webova može pokazati. Svaki kutak vašeg weba mora imati svrhu.

GRAFIČKI DIZAJN U PROCESU IZRADE WEB STRANICA

Za uspješno poslovanje u online okruženju, kvalitetan web je osnova poslovanja. Kako biste imali i nešto više od lijepih web stranica, marketing na društvenim mrežama, a posebno Facebook marketing, danas je neizostavan dio komunikacijske strategije uspješnih poduzeća, pogotovo onih čiji su kupci fizičke osobe. Kao izvrstan alat za oglašavanje na internetu pokazao se i dokazao izuzetno efikasni Google AdWords.

Na usluzi smo i ukoliko Vam je potrebna izrada  kvalitetnih i funkcionalnih web trgovina kojima možete osigurati konkurentsku prednost snažnim pozicioniranjem u rastućoj  hrvatskoj digitalnoj ekonomiji.

Izgled Vaše web stranice, odabir boja, fontova i ilustracija koje koristite svakako utječe na uspjeh cjelokupnog projekta.Kostur ili skica (WIREFRAME) je prvi korak u dizajniranju web stranice. On raspoređuje elemente, njihove međusobne odnose i poziciju na vašim budućim web stranicama, ali ne prikazuje odabrane boje, fontove, odnosno dizajn u konačnici. Navedeni elementi se pažljivo odabiru i dodaju tek u sljedećoj fazi izrade.

Statistike pokazuju znatan porast broja korisnika koji pretražuju internet putem mobilnih uređaja. Ovaj trend će se vrlo vjerojatno nastaviti i u budućnosti pa se kao odgovor na nove zahtjeve potencijalnih korisnika pojavio novi pristup i koncept u dizajnu web stranica pod nazivom responzivni dizajn.
Responzivni web dizajn se fokusira na jednostavnost. Ideja je u tome da se kreira web stranica koje se može prilagoditi svim veličinama ekrana, bilo da je to mobilni telefon, laptop, tablet ili …

Jeste li znali?
Iskustvo korisnika je jedan od čimbenika rangiranja. Google će bolje rangirati web stranice ukoliko posjeduju responzivni dizajn prilagođen prijenosnim uređajima i nagraditi ga boljom pozicijom, ukoliko dizajnom i sadržajem pružaju korisniku maksimalno dobro iskustvo.

Kod izbora boja vrlo se lako možete „zaigrati“ pa ih je zato važno prilagoditi ozbiljnosti poduzeća, njihovih usluga ili vrsti proizvoda. Nije ista stvar reklamirate li proizvode iz medicinske branše, visoku poslovnu školu ili turističku agenciju. U većini slučajeva osobno najdraže boje morate ostaviti po strani i izabrati najbolju opciju koja najviše priliči brendu, a idealno rješenje se često pronađe tek nakon nekoliko iteracija. Također, ono što izgleda dobro kao ideja, u realizaciji možda neće biti najbolje rješenje. Prilično je dobar savjet konzultacija s našim dizajnerima koji će Vam kvalitetnim smjernicama pomoći riješiti sve probleme.

Kvalitetan savjet za dobar web dizajn obavezno uključuje primjerenu tipografiju. Ona je od ključne važnosti jer utječe na cjelokupan dojam web stranica i nimalo nije svejedno koji je font odabran za koji tekst. Povećajte font naslova i podnaslova te istaknutog teksta, razbijte duge odlomke na manje dijelove teksta kako bi bili čitljiviji. Veliki blokovi teksta neće pridobiti pažnju ni onih najzaineresiranijih posjetitelja jer će poželjeti otići ne druge, bolje opremljene stranice u potrazi za informacijama koje ih interesiraju.

Pojednostavljenje navigacije i reduciranje posjetiteljevih opcija na Vašoj web stranici, može Vam se učiniti kao loša odluka, ali zapravo kanaliziranje na manji, promišljeniji broj linkova, čija je jasna uloga i korisnost, upravo je ono što čini Vašu stranicu primamljivijom i lakšom za korištenje.

COPYWRITING

Ova tehnika je vrlo važna jer samo dobar copywriter ima sposobnost osmišljavanja relevantnog sadržaja kojem je zadaća privući pažnju ciljanih korisnika, što je, naravno, i sama bit uspješnog marketinga, pa tako i digitalnog.
Copywriteri najčešće osmišljavaju i pišu objave za socijalne mreže, ali nerijetko to čine i za web stranice svojih klijenata. Dobri copywriteri često preporučuju svojim klijentima otvaranje/pisanje blogova kako bi njihovim sadržajem dodatno zainteresirali potencijalne nove korisnike/kupce za klijentove proizvode i usluge.

CONTENT MARKETING

Sadržajni marketing je stvaranje kvalitetnog, edukativnog i relevantnog sadržaja pomoću kojeg se korisnici upoznaju s vama i vašim brendom. Na takav način gradite povjerenje, te stvarate kvalitetne i dugoročne odnose.
Sadržaj, odnosno content jedan je od važnijih faktora koje Google uzima u obzir prilikom rangiranja vaše web stranice. Strategija počinje definiranjem idealnog kupca vašeg proizvoda i identificiranjem pitanja koje on postavlja tijekom ciklusa kupnje. Potom dolazi do odluke o tome koji tip sadržaja, pri kojoj učestalosti, najbolje odgovara na postavljena pitanja. Rezultat odličnog sadržajnog marketinga je stvaranje prisnog odnosa s ciljanom publikom koju zatim konvertiramo u kupce. Sadržaj može biti u različitim formatima: fotografije, blog objave, novosti, video sadržaj, te članci.

PREDNOSTI CONTENT MARKETINGA

Bolji odnos s vašim kupcima

Bolji odnos s vašim kupcima

Bolja reputacija vašeg brenda

Bolja reputacija vašeg brenda

Povećanje prometa i posjetitelja vaše web stranice

Veći ROI u odnosu na tradicionalne marketinške tehnike

SEO (optimizacija za internet pretraživače)

Cilj SEOptimizacije je, posredovanjem različitih pretraživača (Google, Yahoo, Bing,…), dovesti nove potencijalne kupce/korisnike na Vaše web stranice. Stručnjaci iz ovog područja odabiru odgovarajuće ključne riječi za Vaše web stranice. Na taj način  internetski pretraživač prepoznaje te pozicionira Vašu stranicu na sam vrh rezultata Vaše djelatnosti. Po uspješnom završetku prvog dijela posla, stručnjaci se prebacuju na pronalaženje najefikasnijeg rješenja za pretvorbu posjetitelja Vaših web stranica u Vaše kupce ili korisnike.
Ukratko, cilj SEOptimizacije prvenstveno je dovesti što veći broj potencijalnih korisnika korištenjem usluge internetskog pretraživača, što podrazumijeva prethodno ispunjavanje nekih sekundarnih ciljeva. Njena važnost se zasniva i na činjenici da čak 97 % online iskustava svih korisnika upravo počinje na internet pretraživačima.

Proces SEOptimizacije i njena metodologija

KONZULTACIJE
Konzultacije s našim stručnjacima koji će napraviti detaljnu analizu trenutnog stanja Vaših web stranica i odrediti dugoročnu strategiju za optimizaciju i promociju.

ODREĐIVANJE KLJUČNIH RIJEČI
Detaljno istraživanje i određivanje ključnih riječi od kojih većinu Vaši potencijalni korisnici unose u pretraživače kada surfaju i pretražuju internet. Rezultat toga je visoko pozicioniranje informacija o Vašim web stranicama na pretraživačima kod SERP-a (Search Engine Results per Page).

ON PAGE OPTIMIZACIJA
Podrazumijeva određivanje i implementaciju Schema.org mikroformata, validaciju koda, sređivanje heading, meta elemenata, optimizacija značajki učitavanja web stranica.

MARKETING SADRŽAJEM
Pisanje i dodavanje kvalitetnog i relevantnog sadržaja u okviru Vaše web stranice, pokretanje bloga i određivanje kategorija i potkategorija u zavisnosti od ciljane skupine krajnjih korisnika.

OFF PAGE OPTIMIZACIJA
Određivanje off-page strategije, promocija i vođenje tvrtke na društvenim mrežama, pokretanje kampanje za izgradnju povratnih linkova na blogovima sa sličnom tematikom.

LOKALIZACIJA TVRTKE
Prijavljivanje na Google mape, otvaranje Google My Business stranice tvrtke i povezivanje s web stranicama.

„Ne vjeruj svojim očima. Njihove su mogućnosti ograničene. Gledaj s pomoću razumijevanja, istraži ono što već znaš i tada ćeš shvatiti kako se leti.“

Galeb Jonathan Livingston